Cloud Bare Metal Backup
Čo to je?
Služba Cloud Bare Metal Backup umožňuje vytvoriť záložné kópie vášho virtuálneho servera Virtual Private Cloud a úzko spolupracuje s virtualizačným hypervízorom, čím odpadá nutnosť inštalácie backup agentov na servery, ktoré chcete chrániť. Spolupráca s firmou Veeam, inovatívnym dodávateľom služieb zaisťujúcich dostupnosť, ponúka plnú ochranu virtuálnych serverov.
Bezpečnosť ukladaných dát je zaručená funkciou anti-ransomware, ktorá umožňuje vytvoriť nemennú repliku zálohovaných dát.
Bare Metal Backup umožňuje obnovu celého virtuálneho servera tak na pôvodnom, ako aj na záložnom umiestnení, vrátane rýchlych rollbackov, pri ktorých sú obnovené iba bloky dát, ktoré boli zmenené. Použitá technológia nie je pre prenos dát obmedzená kapacitou siete ani výkonom virtuálneho servera.
Vďaka plne infraštrukturálnej povahe tejto služby, Bare Metal obnova môže byť použitá spoločne so službou Cloud Backup, ktoré dohromady zaisťujú kompletnú ochranu, od kompletného obrazu virtuálneho servera, po aplikácie a systémové súbory. Toto riešenie zároveň ponúka možnosť rýchlej obnovy jednotlivých súborov na virtuálnom serveri a virtuálnych diskoch a pomocou jednoduchého online rozhrania môžete, s dopredu zvolenou frekvenciou a dobou uchovania dát, zálohovať virtuálne aplikácie a virtuálne servery vašej firmy. Môžete obnoviť celý zálohovaný server alebo každý jednotlivý súbor.
Služba je poskytovaná s rozlišovacou schopnosťou na jednotlivé virtuálne servery a zahŕňa 200GB (2 TB pre balíček Large) webového priestoru pre každý server. Zákazníci teda môžu získať ďalšie licencie alebo navýšiť priestor disku jednoducho tým, že dokúpia ďalšie balíčky.
Zálohovacia technológia spolupracuje s hypervízormi služieb Virtual Private Cloud a ochrannými mechanizmami poskytovanými VMware, na zaručenie konzistencie a výkonu. Zahŕňa aj natívnu integráciu s Microsoft VSS (s VMware tools) na zaistenie konzistencie na aplikačnej úrovni. Pretože dáta sú uložené na vzdialenom úložisku, je zotavenie možné aj pri úplnej strate alebo poškodení produkčného úložiska a zaisťuje tak úplné zotavenie celého vApps.
Podpora a SLA
FORPSI ponúka zákazníkom Virtual Private Cloud dva rôzne spôsoby podpory: Telefonickú podporu a podporu pomocou tiketového systému. V oboch prípadoch sa zákazníkovi dostane podpory odborného tímu , ktorý je schopný riešiť infraštruktúrne problémy v službe.
Zákaznícka podpora
Hodiny |
Priemerná doba odozvy
|
24/7/365 |
15 minút |
Admin podpora
Hodiny |
Priemerná doba odozvy |
Po-Pia 8:00-16:30 |
15 minút |
Garantovaná dostupnosť: 99,80% na ročnej báze
Základné vlastnostislužby
Technické špecifikácie
SLA |
99,80% |
Podpora |
Obsahuje - tiketový systém a telefonická podpora |
Fakturačné obdobie |
Mesačné |
Minimálna doba zriadenia |
1 mesiac |
Datacentrá, v ktorých je možné službu aktivovať |
IT1, IT3, CZ1, FR1, PL1 |
Softvérové funkcie
Technické špecifikácie
Použitý softvér |
Veeam vCloud Backup (https://www.veeam.com/vm-backup-recovery-replication-software.html ) |
Kontrolný systém |
Webový ovládací panel pre službu v každom datacentre. |
Integrácia s vCloud |
Kompletná. Zákazníci sa prihlasujú formou SSO (single-sign-on) s rovnakými prihlasovacími údajmi ako pre vCloud. Pre väčšiu bezpečnosť môžu pracovať na svojich vApps a virtuálnych serveroch. |
Nastavenie vlastných plánov zálohy |
Áno. Je možné vytvárať denné, týždenné a mesačné plány a rovnako aj vybrať počiatočný čas záloh. |
Granular recovery |
Áno. Je možné obnoviť jednotlivé súbory alebo celé súborové zložky. |
Obnova na iný server |
Áno, pre každý server. |
Šifrovanie dát |
Áno, s heslom ako voliteľnou možnosťou pri vytváraní zálohy |
Redukcia využitia diskového priestoru |
Áno. Prostredníctvom deduplikácie a kompresie dát. |
Dostupné balíčky |
• Štandardný balíček: 1 VM a 200 GB diskového priestoru (skutočne využitý priestor, bez kompresie a deduplikácie).
• Large balíček: 1 VM a 2 TB diskového priestoru (skutočne využitý priestor, bez kompresie a deduplikácie).
Diskový priestor je kumulatívny, každý ďalší zakúpený balík obsahuje ďalších 200GB (2TB pre balíček Large) pre celkové množstvo diskového priestoru. |
Rysy zákazníckej podpory
Technické špecifikácie
Zákaznícka podpora 24/7 |
|
Dostupnosť technickej podpory |
24/7/365 s priemernou dobou odozvy 15 minút |