Späť hore
Prejsť na hlavný obsah
Služby
t
Zákaznická podpora

Technická podpora

Ak potrebujete poradiť so službou, ktorú využívate, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu. Poradíme vám s problémami súvisiacimi s platformou cloud alebo s konkrétnym využitím našich riešení.


Telefonická podpora +421 25 26 23 007
 

Požiadať o pomoc formou tiketu: Pomocou tohto systému môžete zaslať tiket na oddelenie podpory. Garantujeme odpoveď do 24 hodín. Pre zaslanie tiketu, prosím, navštívte portál zákazníckej podpory a prihláste sa pomocou prístupových údajov do svojho účtu. Vyberte “Vytvoriť tiket” a otvorte nový tiket v oddelení  “FORPSI Cloud”.

Popíšte, prosím, čo najpresnejšie záležitosť, s ktorou sa na nás obraciate a doplňte všetky informácie, ktoré sú potrebné. Zaistíte tak rýchle a efektívne riešenie vašej požiadavky:

  •  Podstata problému
  •  Čas a dátum, kedy bol problém zistený
  •  Názov virtuálneho stroja alebo ID služby
  •  Konkrétna konfigurácia
  •  V prípade potreby screenshot

Odoslať tiket

Začinate používat FORPSI Cloud

 ZAČŇITE HNEĎ POŽIADAŤ O VOUCHER*

(*) FORPSI vám poskytne voucher s kreditom v hodnote 2 € pre cloudové služby

TECHNOLOGICKÍ PARTNERI: